MENESTYVÄ YRITYS SYNTYY HYVISTÄ TYÖNTEKIJÖISTÄ

Liikeideamme ei ole se, mikä tekee meistä yrityksenä erityisen. Sen sijaan suuren kiitoksen ansaitsevat loistavat työntekijämme. He, jotka tarjoavat erinomaista palvelua asiakkaillemme, konsulteillemme ja työnhakijoillemme. He, jotka työskentelevät taustajoukoissa tavoitteenaan luoda meille mahdollisuuksia kehittyä ja kasvaa, niin yksilöinä kuin yrityksenäkin. Tämän vuoksi käytämme tavallista enemmän aikaa ja näemme paljon vaivaa löytääksemme uusia kollegoita ja kehittääksemme heistä tulevaisuuden tähtiä. Ehkäpä sinä olet yksi heistä?

MYYNTI ON ACADEMIC WORKIN PERUSTA

Myynti on ollut meille todella tärkeää alusta asti. Tiedämme, että menestyksemme on pitkäjänteisen myyntityömme ansiota ja sen vuoksi myynti ansaitsee organisaatiossamme paljon huomiota edelleen. Jos haluat liittyä joukkoomme ja auttaa meitä saavuttamaan kunnianhimoiset myyntitavoitteemme, tarjoamme sinulle kattavan myyntikoulutuksen, hyvät etenemismahdollisuudet sekä kollegat, joita et haluaisi vaihtaa mistään hinnasta. Kuulostaako hyvältä?

Yhteisenä tekijänä meillä kaikilla Academic Workin työntekijöillä on kiinnostus ihmisiä ja myyntiä kohtaan. Olemme uteliaita ja haluamme tietää, mitä ympärillämme tapahtuu. Meillä myyntityö on melko samanlaista kuin muissakin yrityksissä. Etsit mahdollisia asiakkaita, kontaktoit heitä puhelimitse sekä keskustelet henkilöstövuokraus- ja rekrytointipalveluistamme myyntitapaamisissa asiakkaiden luona. Tämän lisäksi vastaat toki myös olemassa olevista asiakassuhteistasi sekä pyrit kasvattamaan asiakkuuksiasi.

Meillä myynnistä erityisen tekee se, että työsi johtaa johonkin hyvään. Mitä enemmän myyt, sitä enemmän luot työpaikkoja ja uramahdollisuuksia kunnianhimoisille nuorille ammattilaisille, jotka ovat aloittelemassa uraansa. Kauttamme työllistyvät motivoituneet ja kunnianhimoiset nuoret ammattilaiset auttavat toivottavasti myös asiakkaitamme kasvamaan ja menestymään.

Picture  - sales our jobs

Mahdollisuus kehittyä myynnin ammattilaiseksi

Meillä voit hyvää työtä tekemällä saada hoidettavaksesi erilaisia vastuullisia tehtäviä oman työsi ohella. Voit esimerkiksi vastata buukkauskoulutuksesta Booking Coachina tai vetää sisäisiä myyntikoulutuksiamme. Haluamme mahdollistaa kasvusi ja kehittymisesi antamalla sinulle vastuuta koko yrityksellemme tärkeistä tehtävistä. Sinulla on näin mahdollisuus kehittää sekä yritystämme että omaa ammattitaitoasi. Uusia rooleja myynnin parissa syntyy yrityksen kehittyessä ja kasvaessa ja tähän voit myös itse vaikuttaa näyttämällä omaa kiinnostustasi sekä tuomalla esiin ideoitasi.

“Rakastan työtäni, koska meillä on erittäin aktiivinen myyntikulttuuri eli tapaan joka päivä useita asiakkaita ja mielenkiintoisia prospekteja. Hienointa työssäni myyjänä on se, että autan nuoria ammattilaisia työllistymään löytämällä tarpeita, joihin Academic Workin palvelu sopii. Parasta työssäni on vapaus eli myyjänä vastaan itsenäisesti siitä, mitä teen ja millä tavalla pääsen tavoitteisiini. Toisaalta Academic Workillä on tiivis porukka ja mahtavat kollegat, jotka jakavat energiaa! Kaksi parasta saamaani uraneuvoa ovat. A) ”Don’t waste your life trying to impress other people. Do what you love, love what you do.” B) “Work all the time you work.”Minut sytyttää joka päivä ajatus uuden bisneksen tekemisestä! Minut pitää vauhdissa kilpailu ja halu olla paras!” Joonas Rossi , Account Manager

 Oletko kiinnostunut myynnistä? Hae paikkaa Account Managerina tai kerro meille, että olet kiinnostunut paikasta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen internalrecruitmentfinland@academicwork.fi niin palaamme asiaan ja annamme sinulle lisätietoja.

MYYNNIN AVOIMET TYÖPAIKAT

Account Manager kasvua tahkoavaan tiimiin Academic Workille!

Haluatko tehdä merkityksellistä myynti- ja asiakastyötä alalla, joka kasvaa ja kehittyy huikeaa vauhtia? Academic Workin Account Managerina tarjoat moderneja henkilöstöratkaisuja B2B-asiakkaillemme. Saat kattavan myyntikoulutuksen sekä jatkuvan tuen asiakassuhteiden johtamiseen ja oman liikevaihtosi kasvattamiseen. Asetamme kunnianhimoisia tavoitteita ja palkitsemme sekä tuloksista että aktiivisuudesta avokätisesti. Meille on tärkeää ylläpitää yrityskulttuuria, joka antaa energiaa ja kannustaa pitämään hauskaa. Emme vaadi sinulta aiempaa kokemusta alalta, vaan asenne ja halu kehittyä ratkaisevat!

Kasvamme hurjaa vauhtia: olemme jo syyskuussa kasvattaneet liikevaihtoamme yli 60 % vuoteen 2016 verrattuna. Tyytyväisiin asiakkaisiimme kuuluvat muun muassa Kiinteistömaailma, Fira, CGI ja Tieto. Tuomme markkinoille jatkuvasti myös uusia, mielenkiintoisia konsepteja, kuten huhtikuussa lanseeratun kiihdytetyn oppimisen koulun Academyn sekä henkilöstöpalveluita tukevat työnantajabrändin rakentamiseen liittyvät palvelut. Nopean kasvun johdosta etsimme myyntiorganisaatioomme uusia kykyjä. Jos viihdyt asiakastyössä ja tunnistat itsessäsi kilpailuvietin sekä halun tehdä tulosta, olemme työpaikka sinua varten.

Myynti on vastuullinen ja itsenäinen tehtävä, ja arjessa sinua kirittävät ja tukevat yli 40 kollegaasi myynnistä. Yhteensä meitä on noin 150 ammattilaista Suomessa ja kansainvälisesti 1500. Keskitymme asiantuntijatehtäviin (ns. valkokaulustyö) ja meidän kauttamme työllistyvät korkeakoulutetut nuoret ammattilaiset ovat tulevaisuuden osaajia. Varsinkin painopistealueillamme IT:ssä ja tekniikassa osaajista käydään kovaa kilpailua, joten tätä palvelua on ilo myydä ja markkinoida. Asiakkaamme vaihtelevat pörssiyrityksistä pk-yrityksiin ja start-upeihin.

Työtehtävät

Account Managerin työpäivä on vauhdikas eikä kahta samanlaista päivää ole. Vastuullasi on koko myyntiprosessi uusasiakashankinnasta omien asiakkuuksien kehittämiseen ja johtamiseen konsulttimaisella otteella. Me emme ole pelkkiä käsiä välittävä henkilöstövuokrausyritys, vaan palvelumme ovat kokonaisvaltaisia, minkä vuoksi Account Managereiltamme odotetaan bisneslähtöistä ja konsultoivaa työotetta. Autat asiakkaitasi löytämään parhaat henkilöstöratkaisut jatkuvasti muuttuviin tilanteisiin. Heidän kasvunsa ja onnistumisensa näkyy myös suoraan sinun palkkapussissasi.

  • Vastaat omista asiakkuuksistasi sekä niiden kehittämisestä
  • Prospektoit ja bookkaat itse omat tapaamisesi
  • Tapaat aktiivisesti kasvotusten esimiehiä sekä henkilöstö- ja liikkeenjohtoa
  • Konsultoit ja tuet asiakkaita heidän muuttuvissa henkilöstö- ja rekrytointitarpeissaan
  • Vastaat asiakassopimuksista ja hintaneuvotteluista
  • Teet kiinteää yhteistyötä rekrytointipäälliköidemme kanssa

Miksi Academic Workille?

  • Kasvava, kehittyvä ja monipuolistuva toimiala. Henkilöstövuokraus on kasvanut Suomessa tämän vuoden tammi-kesäkuussa 20 % verrattuna vuoden 2016 vastaavaan ajanjaksoon; rekrytointipalveluissa kasvua oli huimat 67 %.

  • Selkeät tavoitteet ja tulokset: meillä tekemisellä on vahva visio ja selkeä suunta.

  • Ei palkkakattoa! Vuosittainen keskiansiomme myyjillä on reilusti yli toimialan keskiarvon.

  • Intensiivinen startti myyntialalle: Account Managerina rakennat paitsi asiakasverkostoamme myös ammatillista verkostoa itsellesi.

  • Energinen työkulttuuri ja sitoutuneet työkaverit: Meillä työskennellään kunnianhimoisesti ja energisesti kohti tavoitteita unohtamatta tiimitsemppiä ja työniloa.

  • Merkityksellinen työ: sinun työsi tuo töitä nuorille ammattilaisille.

  • Alan kattavin koulutus: B2B-myynnin koulutusohjelmamme antaa eväät tehokkaaseen prospektointiin, buukkaamiseen, myyntineuvotteluihin, clousaamiseen ja asiakassuhteiden kehittämiseen ja kasvattamiseen.

  • Jatkuva koulutus ja urakehitysmahdollisuudet: tukenasi ovat mm. Team Leaderit, Sales Coachit sekä koko johtomme, jotka ovat myös aloittaneet uransa meillä Account Managereina

Etsimme sinua, joka…

Olet etsimämme Account Manager, jos sinulla on:

  • Palava halu tehdä myyntiä
  • Rohkeutta ja halu ratkaista asiakkaan bisneksen kasvattamiseen liittyviä haasteita
  • Tavoitteellinen, kunnianhimoinen ja periksiantamaton asenne
  • Terve kilpailuvietti ja hyvä tilannetaju
  • Hyvät yhteistyötaidot sekä halu työskennellä asiakkaiden kanssa
  • Kokemus myynnistä katsotaan eduksi, mutta se ei ole välttämätöntä. Asenne ratkaisee!
  • B-ajokortti, jotta voit ajaa tapaamisiin firman autoilla  
  • Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen
  • Korkeakoulututkinto

Aloitus: 8.1.2018 tai sopimuksen mukaan

Kesto: Vakituinen

Työmäärä: Kokoaikainen

Paikka: Ruoholahdenkatu 23, Helsinki tai Keilaranta 5, Espoo, sekä asiakaskäynnit pääosin Uudellamaalla

Palkka: Pohja + provisio + bonukset (ei palkkakattoa)

Yhteyshenkilö: Talent Acquisition Manager Alina Kurppa (Helsinki) ja Anna Alppinen (Espoo)

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Tulemme ottamaan yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:seesi tai hakemukseesi. Hakemaan pääset alta kohdasta ” Hae työpaikkaa”. Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen   [talentacquisitionhel@academicwork.fi](mailto:talentacquisitionhel @academicwork.fi). Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

REKRYTOIJAMME RATKAISEVAT ASIAKKAIDEMME HAASTEET

Kuvittele tilanne, jossa pääsisit tarjoamaan vastavalmistuneelle insinöörille hänen ensimmäisen oman alan työpaikkansa ja pääsisit jakamaan tämän ilon hänen lisäkseen myös asiakkaasi kanssa. Tämä on rekrytoijiemme työtä parhaimmillaan! Rekrytointiosastollamme ratkaisemme asiakkaidemme henkilöstötarpeen auttaen samalla nuoria ammattilaisia pääsemään alkuun urallaan. Saamme usein olla mukana seuraamassa nuorten ammattilaisten matkaa ensimmäisestä opintojen ohella tehtävästä osa-aikaisesta työstä kokoaikaiseen työhön valmistumisen jälkeen.

Rekrytoijamme ovat kiinnostuneita ihmisistä ja haluavat luoda pysyviä, hyviä suhteita. Suhteet sekä niiden luominen ovatkin suuri osa heidän työtään, sillä he tekevät tiivistä yhteistyötä asiakkaiden, työnhakijoiden, konsulttien sekä kollegoiden kanssa. Rekrytoijamme haluavat hyviä tuloksia, ymmärtävät loistavan palvelun merkityksen sekä pitävät lisämyynnistä. Haemme rekrytointiosastollemme sopivalla koulutustaustalla varustettuja businesshenkisiä henkilöitä, jotka haluavat työskennellä ihmisten kanssa. Rekrytoinnin työpaikoista voit lukea lisää alta.

Consultant Manager

Consultant Managerina ensisijainen tehtäväsi on ymmärtää asiakkaidemme resurssitarpeita ja niiden perusteella löytää asiakkaalle oikeat kandidaatit. Autat asiakkaitasi täyttämään avoimet työpaikat ja toimit samalla esimiehenä sekä yhteistyökumppanina konsulteillesi. Menestyäksesi roolissa sinulta edellytetään businesshenkistä ajattelua, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä tehokasta ja aktiivista työskentelyotetta.

Consultant Manager Assistant

Työskentely Consultant Manager Assistant – tehtävässä on loistava mahdollisuus sinulle, joka opiskelet korkeakoulussa, olet businesshenkinen ja kiinnostunut rekrytoinnista. Työn kautta opit paljon ja saat laajan käsityksen yrityksestämme. Annamme sinulle myös vastuuta, joka kasvaa ajan myötä. Monet assistenteistamme aloittavat meillä kokoaikaisena opiskelujen jälkeen.

Näiden tehtävien lisäksi rekrytointiosastoltamme löytyy myös muita rooleja, kuten sisäisestä rekrytoinnista vastaava Head of Talent Acquisition sekä IT-alan rekrytointiemme asiantuntijana toimiva IT Candidate Coordinator. Organisaatiomme koostuu erilaisista tiimeistä, joita vetää Team Manager. Koko rekrytoinnin vetovastuu on Operations Managerilla, joka vastaa toimiston rekrytointi- ja konsulttitoiminnasta.

Mahdollisuus kasvuun

Meillä voit hyvää työtä tekemällä saada hoidettavaksesi erilaisia vastuullisia tehtäviä oman työsi ohella. Voit esimerkiksi vastata järjestelmästä Super Userina tai kehittää työskentelyämme konsulttien kanssa Consultant Care Specialistina. Haluamme mahdollistaa kasvusi ja kehittymisesi meillä antamalla sinulle vastuuta koko yritykselle tärkeistä tehtävistä. Sinulla on näin mahdollisuus kehittää sekä yritystämme että omaa ammattitaitoasi. Uusia rooleja avautuu yrityksen kehittyessä ja kasvaessa ja tähän voit myös itse vaikuttaa osoittamalla kiinnostustasi ja tuomalla esiin ideoitasi.

”Työskentelen Consultant Managerina, eli vastaan rekrytoinneista asiakasyritystemme toimeksiantoihin. Parasta työssäni on monipuolisten työtehtävien ja mahtavien ihmisten yhdistelmä. Sisäisten kollegoiden lisäksi pääsen olemaan päivittäin yhteydessä sekä kandidaatteihin, asiakkaisiin että konsultteihin. Ei ole kahta samanlaista työpäivää ja tilanteet muuttuvat nopeasti. Tässä työssä liiketoimintalähtöinen ajattelutapani on kehittynyt sekä olen oppinut paljon rekrytoinneista ja HR-prosesseista. Minua inspiroi äärimmäisen paljon auttaa nuoria ammattilaisia löytämään työpaikkoja sekä se, että saan työskennellä asiantuntevien ja määrätietoisten ihmisten parissa joka päivä.” Henrietta Vuorinen, Consultant Manager

HR, MARKKINOINTI, TALOUSHALLINTO, IT JA VASTAANOTTO – OSASTOT KAIKKIEN TUKENA

Myynti- ja rekrytointiosaston lisäksi meillä on erilaisia positioita markkinoinnissa, HR:ssä, IT:ssä, taloushallinnossa sekä vastaanottotiimissä. Yhteisenä tavoitteemme on tukea toisiamme ja tehdä kaikkemme, jotta työntekijöillämme olisi parhaimmat mahdolliset edellytykset hoitaa työnsä. Työ tukifunktioissa ei ole aina kovin näkyvää, mutta se on välttämätöntä, jotta voimme kehittyä sekä työntekijöinä että yrityksenä. Haluamme olla aikaamme edellä kaikilla osa-alueilla ja kehittyä jatkuvasti.

HR tukee organisaation kasvua

HR:n tehtävänä on rakentaa organisaatio, jossa esimiehet ja työntekijät tuntevat innostuneisuutta ja sitoutumista työhönsä. Intohimo omaa työtä kohtaan on se, mikä saa meidät tekemään kaikkemme joka päivä, ja se toivottavasti näkyy myös asiakkaillemme ja konsulteillemme. Kaikki lähtee rekrytoinneistamme – haluamme herättää hakijoissa kiinnostusta meihin työpaikkana ja rekrytoida oikeat ihmiset. Tämän jälkeen tarjoamme jokaiselle mahdollisuuden kehittyä omassa työssään ja toivomme, että yrityskulttuurimme kannustaa kaikkia työntekijöitämme toteuttamaan itseään.


Markkinointi vaalii brändiämme

Kun kamerat käyvät taukoamatta ja salamat välähtelevät, saat olla varuillasi, ettet päädy Instagramiin tai Facebookiin. Markkinointitiimimme tavoitteena on vahvistaa Academic Workin brändiä sekä varmistaa, että asiakkaat, konsultit ja työnhakijat tuntevat meidät juuri oikeista asioista.

Taloushallinto tarjoaa parasta palvelua

Talousosastomme tehtävä on hoitaa Academic Workin taloushallintoa Suomessa. Taloushallintotiimimme keskittyy antamaan parasta palvelua sekä sisäisille että ulkoisille asiakkaille, ja tekemään työtä tehokkaasti mutta huolella.

Vastaanottomme on toimiston sydän

Hyvän ensivaikutelman antaminen on hyvin tärkeää. Tavoitteenamme on vastaanotossamme antaa aina parasta palvelua sekä ylittää kaikki odotukset. Jokainen, joka soittaa meille tai vierailee toimistollamme on meille hyvin tärkeä ja toivomme, että vieraillemme jää meistä lämmin ja sydämellinen kuva.

IT-osasto tekee arjesta sujuvaa

IT-osasto helpottaa töitämme kaikilla osa-alueilla. IT-tiimissämme työskennellään suurten ideoiden ja jännittävien projektien parissa käyttäen apuna kehittyneintä tekniikkaa. Tiimi omaa kovan tietotaidon ja halun auttaa kollegoita, mikä tekee siitä yhden Academic Workin tärkeimmistä tukipilareista. IT-osastomme istuu Tukholmassa, Ruotsissa. Jos olet kiinnostunut hakemaan paikkaa ja muuttamaan Tukholmaan, olet tervetullut vierailemaan osoitteessa careers.academicwork.se, josta löydät lisätietoja.

IT:N, HR:N, MARKKINOINNIN, TALOUSHALLINNON SEKÄ VASTAANOTON AVOIMET TYÖPAIKAT
Etsimme Contract Manageria rakentamaan kanssamme kasvua
  • Helsinki
  • Kokoaika
  • 5 päivää sitten

Etsimme Contract Manageria rakentamaan kanssamme kasvua

Me Academic Workilla kasvatamme tällä hetkellä liikevaihtoamme lähes 50% vuodessa. Haluatko työskennellä merkittävässä roolissa tämän kasvun rakentajana? Etsimme Contract Manageria huolehtimaan tarjous- ja sopimusprosesseistamme ja kehittämään niitä aktiivisesti. Roolissa teet tiivistä yhteistyötä niin Academic Workin johdon, myynnin kuin asiakkaidenkin kanssa.

Työtehtävät

Contract Managerina toimit asiantuntijaroolissa kehittäen proaktiivisesti sekä sopimustemme että tarjoustemme sisältöä, kilpailutuksia ja näihin liittyviä prosesseja. Mahdollistat yrityksemme kannattavan kasvun ja olet tukenamme, kun teemme avauksia uusille liiketoiminta-alueille.

Raportoit työssäsi myyntijohtajalle ja teet läheistä yhteistyötä koko johtoryhmämme kanssa. Työsi on pääosin projektiluontoista ja työskentelet sekä yksityisen että julkisen sektorin hankintojen ja tarjousprosessien parissa useilla toimialoilla. Olet myös aktiivisesti mukana luomassa ja neuvottelemassa ratkaisuja sekä nykyisten että potentiaalisten asiakkaidemme kanssa. Tehtävä on Suomen organisaatiossamme uusi, joten pääset itse vaikuttamaan sen sisältöön. Suomen myyntiorganisaatiossamme työskentelee jo yli 40 henkeä, joiden lisäksi tukenasi ovat samaa työtä tekevät kansainväliset kollegat. Meillä kukaan ei jää yksin, vaan töitä tehdään tiiminä yhteistä päämäärää tavoitellen.

Päivittäiseen työhösi kuuluvat esimerkiksi yhteistyö Account Manageriemme kanssa sekä heidän tukemisensa ja kouluttamisensa sopimuksiin ja tarjouksiin liittyvissä asioissa. Lisäksi vastaat itsenäisesti suuremmista tarjousprosesseista erityisesti julkishallinnon puolella. Kehität sopimuksiamme niin yksittäisten sopimusten kuin sopimuspohjien ja -prosessienkin tasolla.

Työtehtäviisi kuuluu: * Tarjous- ja sopimusprosessien johtaminen, koordinointi ja kehittäminen * Account Managereiden tukeminen ja kouluttaminen sopimuksiin ja tarjouksiin liittyen * Julkishallinnon tarjousprosessien johtaminen * Johdon tukeminen liiketoiminnan kehittämisessä ja laajentamisessa

Etsimme sinua, joka…

Roolissa menestymisen kannalta on tärkeää, että olet kiinnostunut liiketoiminnan kehittämisestä sekä sopimusasioista ja niihin liittyvien ongelmien ratkomisesta. Olet luonteeltasi tarkka, mutta kykenet näkemään kokonaiskuvan ja tekemään strategisia päätöksiä. Haluat toimia aktiivisessa kehittäjän roolissa nopeasti muuttuvassa ympäristössä ja nautit asiakasrajapinnassa työskentelystä.

Etsimme sinua, jos sinulla on tehtävään sopiva koulutus sekä kokemusta julkisten hankintojen ja sopimusasioiden parissa työskentelystä. Tämän lisäksi toivomme, että olet joustava ja ratkaisukeskeinen asiantuntija, joka ei kavahda deadlineja.

Etsimällämme henkilöllä on: * Tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto * Soveltuvaa työkokemusta esimerkiksi myynnin, sopimusten, tarjousten tai hankintojen parista; erityisesti kokemus julkisen puolen tarjousprosesseihin osallistumisesta on etu * Kiinnostusta sopimus- ja tarjousasioiden sekä julkisten hankintojen parissa työskentelyä kohtaan * Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen- sekä englanninkielen taito * Erinomaiset Excel-taidot * Ajokortti

MIKSI ACADEMIC WORK?

Olemme kasvava ja kunnianhimoinen joukko - tänä vuonna olemme kasvattaneet liikevaihtoamme yli 50% viime vuoteen verrattuna. Henkilöstöpalveluala toimialana on vahvassa kasvussa, ja tahdomme aktiivisesti tarttua uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin. Annamme sinulle mahdollisuuden työskennellä itsenäisessä kehittämisroolissa osana erittäin energistä työkulttuuria ja sitoutunutta tiimiä. Tuemme ammatillista kehitystäsi ja tarjoamme mahdollisuuden kasvattaa vastuutasi. Asetamme sinulle selkeät ja korkeat tavoitteet sekä palkitsemme niiden saavuttamisesta.

Aloitus: Heti oikean henkilön löydyttyä

Kesto: Vakituinen

Työmäärä: Kokoaikainen

Paikka: Ruoholahdenkatu 23, 00180 Helsinki

Palkka: Kuukausipalkka

Yhteyshenkilö: Head of Talent Acquisition, Maija Björkman

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Tulemme ottamaan yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:seesi tai hakemukseesi. Hakemaan pääset alta kohdasta ” Hae työpaikkaa.” Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen talentacquisitionhel@academicwork.fi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Kirjanpitäjä Academic Workille vakituiseen työsuhteeseen

Academic Work on nopeasti kasvava, töitä nuorille ammattilaisille tarjoava henkilöstöpalveluyritys. Haemme nyt omaan taloustiimimme tilinpäätöstaitoista kirjanpitäjää. Liikevaihtomme Suomessa on tällä hetkellä noin 19 miljoonaa euroa ja jatkuva kasvumme tarjoaa työhön sekä haasteita että vaihtelevuutta. Vastuullinen ja itsenäinen tehtävä tarjoaa mahdollisuuden päästä työskentelemään kansainvälisessä yrityksessä osana kannustavaa ja positiivista työyhteisöä, jossa työtä tehdään täydellä sydämellä ja aina uutta oppien!

Työtehtävät

Kirjanpitäjänä toimit osana Academic Work Suomen tehokasta neljän hengen taloustiimiä. Meillä on neljä yhtiötä Suomessa, ja vastaat itsenäisesti sinulle nimettyjen yhtiöiden kirjanpidosta, kuukausi- ja vuositilinpäätöksistä sekä täsmäytyksistä ja raportoinnista. Aikataulutat ja priorisoit itsenäisesti työtehtäviä konsernin aikatauluja ja ohjeistuksia noudattaen. Toimit Suomen taloustiimin lisäksi konsernin Ruotsissa sijaitsevan taloustiimin kanssa. Teet yhteistyötä sekä ulkoisten että sisäisten sidosryhmiemme kanssa.

Pääasiallisiin työtehtäviisi kuuluu: * Kirjanpito * Kuukausi- ja vuositilinpäätökset * Täsmäytykset * Raportointi
* Veroilmoitukset

Lue lisää työnkuvasta Accountantimme Monan blogikirjoituksessa: Kirjanpitäjän työ Academic Workilla

Miksi Academic Workille?

  • Itsenäinen ja vastuullinen työ taloushallinnon parissa
  • Kasvava toimiala ja organisaatio: Teemme jatkuvasti positiivista tulosta ja kasvun myötä hiomme jatkuvasti toimintatapojamme, mikä tuo työhösi vaihtelevuutta.
  • Sydämelliset kollegat ja sitoutunut porukka: Meillä iloitaan pienistäkin onnistumisista ja tuetaan toisiamme. We Show Heart, Share Energy and Beat Yesterday.
  • Hyvät työsuhde-edut: mm. viikon ylimääräinen loma vuodessa, matkapuhelin- ja liikuntaetu, mahdollisuus osallistua monenlaisiin tapahtumiin työporukalla liikunnasta gaaloihin ja konferenssimatkoihin.
Etsimme sinua, joka…

”Meidän taloustiimissä tarvitsee rauhallista ja jämäkkää asennetta. Töitä on joskus paljon ja niitä pitää pystyä priorisoimaan samalla aikatauluissa pysyen. Ideaali työkaveri on aina valmis neuvomaan ja tukemaan muita, mutta ei tee toisten töitä omiensa kustannuksella. Tiimissä on loistava henki, joten tietenkin halutaan porukkaamme lisää hyviä tyyppejä!” kertoo kirjanpitäjä Mona Aaltonen työstään.

Etsimällämme henkilöllä on tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus (esimerkiksi taloushallinnon tradenomi). Sinulla on jo muutaman vuoden kokemus kirjanpidon tehtävistä, ja olet ollut mukana laatimassa tilinpäätöksiä. Työntekijänä olet järjestelmällinen, tarkka sekä vastuuntuntoinen. Sinulla on kyky hahmottaa kokonaisuuksia ja priorisoit työtäsi tehokkaasti, samalla pitäen yllä korkeaa työn laatua tiukkojen deadlinejen alla. Kommunikoit sujuvasti englannin kielellä, ruotsin kieli nähdään etuna.

Olet etsimämme henkilö, jos:

  • Sinulla on taloushallinnon koulutus (esimerkiksi taloushallinnon tradenomi)
  • Sinulla on vähintään 2 vuotta kokemusta kirjanpidon tehtävistä
  • Suhtaudut työhösi järjestelmällisellä, tarkalla sekä vastuuntuntoisella otteella
  • Kommunikoit sujuvasti englannin kielellä, ruotsin kielen taito nähdään etuna

Tulemme ottamaan yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:n tai hakemukseesi.

Aloitus: 1.12.

Työmäärä: 37,5 tuntia/ viikossa, liukuvat toimistotyöajat

Kesto: Vakituinen

Paikka: Ruoholahdenkatu 23, 00180 Helsinki

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 27.9.2017

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia tai yhteydenottopyynnön hakijapalveluumme osoitteeseen talentacquisitionhel@academicwork.fi. Huomaathan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Munchen_fixed_940px

KANSAINVÄLISET MAHDOLLISUUDET

Koska olemme edustettuna viidessä eri maassa, sinulla on mahdollisuus työskennellä myös Suomen ulkopuolella. Ulkomailla työskentely avaa monia mahdollisuuksia. Saat tilaisuuden parantaa kielitaitoasi tai kenties jopa oppia uuden kielen. Tapaat uusia ihmisiä, opit heidän kulttuurinsa ja saat kokea, millaista on työskennellä uudessa maassa. Jos olet kiinnostunut hakemaan paikkoja ulkomailla, vieraile maiden kotisivuilla. Tarkemmat tiedot löydät osoitteesta www.academicwork.com.

“”En ole koskaan katunut päätöstäni muuttaa. Ulkomailla työskentely on antanut minulle uusia näkökulmia sekä elämänkokemuksia. Muuttamalla toiseen maahan Academic Workin mukana sain mahdollisuuden levittää hyvää liikeideaa sekä vahvaa yrityskulttuuria. Kuka voi kieltäytyä sellaisesta mahdollisuudesta?” “

Pontus Nilsson, HR Manager, Saksa
Picture  - education our jobs

ESIMIESTYÖ JA KEHITYS

Olemme vakuuttuneita siitä, että kunnianhimo yhdessä oikeanlaisten edellytysten kanssa vie työntekijämme pitkälle. Tieto on meidän alallamme kilpailuetu, minkä vuoksi panostamme koulutukseen, kehitykseen sekä hyvään johtamiseen. Mielestämme koulutus ja perehdytys ovat erittäin tärkeää työntekijöidemme kehittymisen kannalta. Tarjoamme myyjille ja rekrytoijille koulutusohjelman, joka on luotu juuri heidän kehitystään ja tarpeitaan ajatellen.

Panostamme paljon myös esimieskoulutukseen ja haluamme, että organisaatiossamme on erinomaisia esimiehiä kaikilla tasoilla. Esimiehillämme on suuri rooli menestyksessämme – hyvä johtaminen inspiroi, motivoi ja sitouttaa, minkä tiedämme johtavan hyviin tuloksiin. Rekrytoimme suurimman osan esimiehistämme sisäisesti, osaksi sen vuoksi että haluamme tarjota kehitysmahdollisuuksia, mutta myös siksi, että se on yksi tapa vahvistaa kulttuuriamme. Jotta Academic Workin menestystarina voi jatkua, meidän on koko ajan kehitettävä ja haastettava itseämme sekä yksilöinä että organisaationa.